Podręczniki do religii Drukuj

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2017/2018 Drukuj
Wpisany przez K.Kowalczyk-Błocian
sobota, 23 czerwca 2018 17:43

Read moreW czwartek 21 czerwca podczas uroczystego apelu pożegnaliśmy absolwentów gimnazjum. W roku szkolnym 2017/2018 aż 12 uczniów ukończyło szkołę z wyróżnieniem:

1. Wiktoria Małkińska          kl. III A – 5,50

10.Szczepaniak Julia          kl. III C – 4,94

11. Dorota Szubelko kl. III C – 5,11

12.Oliwia Zagrodnik           kl. III C – 5,11

zak1Natomiast w piątek w Hali Sportowej im. Andrzeja Grubby zebraliśmy się, aby oficjalnie zakończyć rok szkolny.

Więcej…

Zakończenie roku szkolnego Drukuj
wtorek, 19 czerwca 2018 07:30
Zakończenie roku szkolnego:
Czwartek 14.00 Klasy gimnazjalne ul. Kolejowa 33
Piątek  9.00 - klasy 1-7  Hala Sportowa ul. Leśna 17

Wycieczka do Poznania klasy IVc. Drukuj
piątek, 15 czerwca 2018 06:35

poznan2018Na wycieczkę do Poznania klasa IV c wyruszyła o godz. 8:00 - 06.06.2018r. W pociągu panowała wesoła atmosfera, bo wszyscy zabrali dobry humor. Po zakwaterowaniu w Blooms Boutique Hostel zbliżała się pora obiadu, więc ku uciesze dzieci udaliśmy się do Pizza Hut. Następnie odwiedziliśmy nowe ZOO. Spędziliśmy w nim około trzech godzin, które minęły jak mgnienie oka. Po kolacji wybraliśmy się na spacer i trafiliśmy na … plac zabaw. Następnego dnia przyszedł czas na Rogalowe Muzeum, w którym spędziliśmy kilka przemiłych chwil. Wysłuchaliśmy historii Rogala Świętomarcińskiego opowiedzianej gwarą poznańską przez Wuja Binia. Wszyscy mieli okazję czynnie włączyć się w proces tworzenia słynnego rogala pod czujnym okiem samego Rogalowego Mistrza. Śmiechu było co niemiara. Na koniec zostaliśmy poczęstowani kawałkiem najprawdziwszego Rogala Świętomarcińskiego, co tylko zaostrzyło nam apetyty. Potem był krótki spacer do Muzeum Czekolady, gdzie z kolei próbowaliśmy ziaren kakaowca i czekolady.Stamtąd poszliśmy na Stare Miasto i udaliśmy się na spacer po rynku. W samo południe zadarliśmy głowy w stronę ratuszowej wieży, gdzie punktualnie o 12.00 pokazały się trykające koziołki. Kolejnym i ostatnim już punktem wycieczki była Palmiarnia. Obejrzeliśmy  dziewięć pawilonów tematycznych, w każdym spotykając przeróżne formy flory i fauny. Poza  egzotycznymi roślinami widzieliśmy również: akwaria z żółwiami, egzotyczne papugi, terraria z gadami, które wzbudziły duże emocje. W ciepłych i wilgotnych pawilonach podziwialiśmy także rośliny tropikalne o efektownych liściach oraz pnączach, bananowce, paprocie, rośliny owadożerne, palmy, daktylowce, sagowce oraz wiele gatunków kaktusów. Niewątpliwie długo jeszcze będziemy żyli wrażeniami, których dostarczył nam ten wyjazd. ZDJĘCIA