Szkolna Liga Biegowa - jesień 2017 Drukuj
Wpisany przez Rafał Błocian   
wtorek, 12 września 2017 10:49

SLB plakat

REGULAMIN

 
Aktualny plan lekcji Drukuj
Wpisany przez Administrator   
sobota, 09 września 2017 00:00

Ostateczna wersja planu lekcji umieszczona na stronie obowiązuje od 12.09 (wtorek)

Pod każdą tabelą jest data jej utworzenia. Powinno być napisane wygenerowano 11.09.2017. Jeżeli jest wygenerowano 8.09.2017 nalezy odświeżyć stronę naciskając F5 lub jeśli nie pomoże skrót: Ctrl+F5 (Chrome, Firefox), Shift+F5  -  Internet Explorer 

 

 
Opis projektu Drukuj
Wpisany przez Iwona   
piątek, 08 września 2017 20:55

Mind and Body – A healthier tomorrow/Ciało i Dusza – Zdrowsze jutro

Czas trwania: 24 miesiące

Zdobyte środki: 30 810,00 Euro

Kraje partnerskie:

Wielka Brytania, Worcester – koordynator; Wielka Brytania, Hereford; Turcja, Bursa-Mudanya; Hiszpania, Toledo; Polska, Międzyzdroje; Portugalia, Lizbona; Włochy, Palermo

Opis projektu:

Głównymi celami projektu jest podniesienie profilu i świadomości na temat zarówno zdrowia psychicznego, jak i fizycznego jako celu całego życia: poprzez kształcenie dzieci od wczesnych lat i poprzez dorosłość. Zdolność do podejmowania zdrowych wyborów i decyzji w obliczu trudnych sytuacji w coraz bardziej wymagającym społeczeństwie jest ważna zarówno dla jednostki, jak i dla całego społeczeństwa. Oprócz dobra uczniów, pojawia się więcej badań podkreślających znaczenie dobrego samopoczucia nauczycieli. Przypadki niepokoju, stresu i wypalania zawodowego stale wzrastają, a uświadomienie nauczycielom, w jaki sposób radzić sobie ze stresem i przeciwdziałać wypaleniu, ma kluczowe znaczenie dla przyszłości edukacji. Jak przedstawiono we wcześniejszej części wniosku, badania przeprowadzone przez Zjednoczone Królestwo, Hiszpanię i Turcję, a także dowody pochodzące z innych krajów uczestniczących, wskazują na rosnącą epidemię problemów zdrowotnych u dzieci, w związku z czym rozwiązywanie tych problemów i tworzenie strategii mających na celu poradzenie sobie z nimi jest podstawowym zagadnieniem projektu. Poprzez zrozumienie i zbadanie, w jaki sposób ludzie w różnych krajach radzą sobie z tymi kwestiami, można w razie potrzeby zbadać i przyjąć najlepsze praktyki w celu zapewnienia i poprawienia stałego rozwoju jednostek. Poprzez wymianę i porównanie stylu życia i dostępnych danych, pozwoli to dzieciom i dorosłym na porównanie ich informacji, dając praktyczne zastosowanie umiejętności zdobytych i zawartych w programie nauczania, zapewniając dodatkową korzyść i motywację nadając naszym działaniom określony cel. Fakt, że nauczyciele będą mieli okazję podzielić się swoją wiedzą w skali międzynarodowej przyczyni się do podniesienia metod nauczania i kompetencji, również dzięki wykorzystaniu nowych technologii do monitorowania postępów i komunikowania tych pomysłów z klasą, szkołą, społecznością lokalną  i uczestnikami projektu. Możliwości spotkania nauczycieli i uczniów ze szkół partnerskich w rzeczywistości zapewniają wymierny cel i motywację dla wszystkich; w pewien sposób odświeżając personel, dodając entuzjazmu i zapału. Umożliwienie uczniom i nauczycielom zaobserwowania i doświadczenia, jak żyją ludzie w innych krajach rozszerza horyzonty i sposób postrzegania również własnego życia: poznanie nowych smaków, zapachów, uczuć, widoków, dzielenie się i osobisty kontakt z innymi ludźmi są niezastąpione.

 
Opis projektu Drukuj
Wpisany przez Iwona   
piątek, 08 września 2017 20:52

Promoting innovation through the development of creativity and imagination/Promowanie innowacji poprzez rozwijanie kreatywności i wyobraźni

Czas trwania: 36 miesięcy

Zdobyte środki: 19 635,00 Euro

Kraje partnerskie:

Wielka Brytania, Gloucester – koordynator; Wielka Brytania, Gloucester; Rumunia, Patrauti; Hiszpania, Jerez de la Frontera; Polska, Międzyzdroje; Turcja, Anamur; Grecja, Kanadanos

Opis projektu:

 

Podczas dyskusji zainicjowanej na forum e-Twinning zdecydowano, że w miarę pielęgnowania rozwoju społeczno-emocjonalnego u małych dzieci poprzez tworzenie i wywieranie wpływu na pewność siebie i samopoczucie dzieci, ważne jest ich poczucie emocjonalnego zadowolenia. Myślą przewodnią i kluczowym założeniem tego projektu było rozwinięcie doświadczeń kognitywnych, społecznych, emocjonalnych i kulturalnych dzieci, aby stały się elastycznymi, kompetentnymi i dobrze rozwiniętymi globalnymi obywatelami. Wspólne wartości i etos każdej ze szkół w partnerstwie demonstrują dążenie do promowania uczenia się przez całe życie (horyzontalne priorytety 1) poprzez rozwijanie kreatywności i wyobraźni dzieci, aby wykształcić w nich bardziej otwarte i innowacyjne podejście. Rezultatem tej pracy będą odporni, wykształceni i szczęśliwi uczniowie, którzy będą potrafili radzić sobie z presją coraz bardziej wymagającego społeczeństwa. Decyzje, które rozważą i podejmą na temat tego, co będą tworzyć oraz jakich narzędzi i materiałów będą używać, mogą być pierwszą okazją, kiedy to dzieci będą musiały podejmować niezależne decyzje. Ta możliwość różni się w zależności od kraju, ale potrzeby dziecka pozostają takie same. Chcielibyśmy przedstawić program działań w ramach naszego partnerstwa, który oferuje dzieciom takie same możliwości kreatywności i wyobraźni oraz ocenia wpływ, jaki mogą mieć różnice kulturowe na ogólne rezultaty.

 

 

Więcej…
 
Opis projektu Drukuj
Wpisany przez Iwona   
piątek, 08 września 2017 20:47

Hei! – Hello European Islands! – Our STEAMM Journey Across Europe/Cześć! – Cześć Europejskie Wyspy! – Nasza PTISMZP Podróż Przez Europę

*(STEAMM – Science, Technology, Engineering, Arts, Maths, Mental Health/PTISMZP – Przyroda, Technologia, Inżynieria, Sztuka, Matematyka, Zdrowie Psychiczne)

Czas trwania: 24 miesiące

Zdobyte środki: 24 510,00 Euro

Kraje partnerskie: Irlandia, Rathcoole – koordynator; Francja, Ile de Porquerolles; Irlandia, Galway; Cypr, Limassol; Włochy, Palermo; Polska, Międzyzdroje

Opis projektu:

Kontekst - STEAMM (przyroda, technologia, inżynieria, sztuka, matematyka, zdrowie psychiczne) – parametr naszego projektu opiera się na sprawozdaniu z lat 2013 na temat wysp europejskich, który sugeruje, że wyspy nie korzystają w pełni z europejskich projektów, w porównaniu z kontynentem. Nasz projekt służy do skupienia uwagi nauczycieli i uczniów na wartości naszych wysp poprzez pryzmat przedmiotów STEAMM (Przyroda, Technologia, Inżynieria, Sztuka, Matematyka i Zdrowie Psychiczne) poprzez promowanie zdobywania umiejętności i kompetencji w tych obszarach. Technologie informacyjne i komunikacyjne będzie stanowić bardzo istotny element projektu.

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 10 z 101