Promoting innovation through the development
Artykuł w Informatorze Samorządowym Gminy Międzyzdroje Drukuj
Wpisany przez Iwona   
niedziela, 15 października 2017 21:52

W tym miesiącu w Informatorze Samorządowym Gminy Międzyzdroje ukazał się artykuł o uzyskanym przez naszą szkołę dofinansowaniu w związku z udziałem SP1 w międzynarodowym projekcie Erasmus + "Promoting innovation through the development of creativity and imagination" w ramach akcji KA2. 

Koordynator, Iwona Ośka

 
Prezentacja Szkoły Drukuj
Wpisany przez Iwona   
środa, 04 października 2017 16:17

W związku z udziałem naszej szkoły w międzynarodowym projekcie z Programu Erasmus + Akcja KA2 pt. "Promoting innovation through the development of creativity and imagination", uczniowie SP1 przygotowali, pod kierunkiem p. Izabeli Suchłabowicz i p. Mileny Karpowicz, prezentację, która przybliży nasz kraj, Międzyzdroje i szkołę naszym partnerom.

 

https://www.youtube.com/watch?v=46YGcTtAwwU

 

Koordynator, Iwona Ośka

 
Opis projektu Drukuj
Wpisany przez Iwona   
piątek, 08 września 2017 20:52

Promoting innovation through the development of creativity and imagination/Promowanie innowacji poprzez rozwijanie kreatywności i wyobraźni

Czas trwania: 36 miesięcy

Zdobyte środki: 19 635,00 Euro

Kraje partnerskie:

Wielka Brytania, Gloucester – koordynator; Wielka Brytania, Gloucester; Rumunia, Patrauti; Hiszpania, Jerez de la Frontera; Polska, Międzyzdroje; Turcja, Anamur; Grecja, Kanadanos

Opis projektu:

 

Podczas dyskusji zainicjowanej na forum e-Twinning zdecydowano, że w miarę pielęgnowania rozwoju społeczno-emocjonalnego u małych dzieci poprzez tworzenie i wywieranie wpływu na pewność siebie i samopoczucie dzieci, ważne jest ich poczucie emocjonalnego zadowolenia. Myślą przewodnią i kluczowym założeniem tego projektu było rozwinięcie doświadczeń kognitywnych, społecznych, emocjonalnych i kulturalnych dzieci, aby stały się elastycznymi, kompetentnymi i dobrze rozwiniętymi globalnymi obywatelami. Wspólne wartości i etos każdej ze szkół w partnerstwie demonstrują dążenie do promowania uczenia się przez całe życie (horyzontalne priorytety 1) poprzez rozwijanie kreatywności i wyobraźni dzieci, aby wykształcić w nich bardziej otwarte i innowacyjne podejście. Rezultatem tej pracy będą odporni, wykształceni i szczęśliwi uczniowie, którzy będą potrafili radzić sobie z presją coraz bardziej wymagającego społeczeństwa. Decyzje, które rozważą i podejmą na temat tego, co będą tworzyć oraz jakich narzędzi i materiałów będą używać, mogą być pierwszą okazją, kiedy to dzieci będą musiały podejmować niezależne decyzje. Ta możliwość różni się w zależności od kraju, ale potrzeby dziecka pozostają takie same. Chcielibyśmy przedstawić program działań w ramach naszego partnerstwa, który oferuje dzieciom takie same możliwości kreatywności i wyobraźni oraz ocenia wpływ, jaki mogą mieć różnice kulturowe na ogólne rezultaty.

 

 

Więcej…