Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

WIZYTA W HEREFORD - ANGLIA

W dniach 17 – 24.05.2019 r. uczniowie SP nr 1 w Międzyzdrojach ( Tomek, Marcel, Aleksander i Patryk ) wraz z opiekunami ( Milena Karpowicz, Izabela Suchłabowicz i Elżbieta Rupniewska ), przebywali w Anglii ramach projektu Erasmus+ „MIND AND BODY A HEALTHIER TOMORROW”. W wizycie uczestniczyli partnerzy z Anglii, Włoch, Hiszpanii, Portugalii  i Turcji.

 Swoją podróż rozpoczęli od zwiedzania Londynu ( Museum Madame Tussaud , London Eye, Coven Garden, Pałac Buckingham ) oraz podziwiali spektakl pt. : „Alladyn” w Prince Edward Theatre. W czasie pobytu w Londynie atrakcję dla uczestników stanowiły przejazdy londyńskim metrem.

 Uczniowie po przyjeździe do Hereford, zamieszkali u angielskich rodzin, w których czuli się wyśmienicie, ponadto na cztery dni stali się uczniami angielskiej szkoły. W związku tym, uczestniczyli również w lekcjach, aktywnościach sportowych oraz brali udział w zajęciach Leśnej Szkoły ( tu robili łapacze snów , piekli pianki w ognisku na własnoręcznie wystruganych patykach, a także grali w gry terenowe. Celem wyjazdu było zapoznanie się z funkcjonowaniem i organizacją nauki w szkole w Mordifor.

Dużą atrakcją wyjazdu do Anglii była wycieczka do Dudley do Black Country Living Museum – zrekonstruowanego XIX w. miasteczka słynącego z wydobycia węgla i kamienia budulcowego oraz pobyt w wiktoriańskiej szkole z epoki i udział  w typowej dla tamtych lat lekcji.

Z pobytu wróciliśmy bogatsi o nowe doświadczenia i nawiązane przyjaźnie.

 

Data dodania: 2019-05-24 14:59:20
Data edycji: 2020-02-09 15:00:02
Ilość wyświetleń: 799

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Całe życie jest szkołą"

Jan Amos KomeńsKi
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej