Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

INSPIRUJĄCA HISZPANIA

Tym razem trzy nauczycielki: Edyta Mittelstädt, Renata Szrok i Katarzyna Kowalczyk-Błocian wyruszyły w ramach projektu Erasmus+ Promoting Innovation through the development of creativity and imagination do słonecznej Hiszpanii, a dokładnie do miasta Jerez de la Frontera, gdzie znajduje się szkoła partnerska El CEIP EL MEMBRILAR. W trakcie tygodnia wypełnionego różnego rodzaju działaniami towarzyszyli nam nauczyciele z Turcji, Grecji, Rumunii oraz dwóch szkół z Wielkiej Brytanii.

Podczas tego tygodnia uczniowie uczestniczyli w zajęciach, których tematem przewodnim był Leonardo da Vinci i jego dzieła. Przygotowano między innymi przedstawienia oraz wystawę żywych obrazów. Miałyśmy okazję obserwować, jak są prowadzone lekcje w hiszpańskich szkołach oraz wymieniać nasze doświadczenia na temat prowadzenia zajęć z pedagogami ze szkół partnerskich. Inspirujące były metody pracy wykorzystywane podczas matematyki. Ważnym momentem wizyty w Hiszpanii było przedstawienie naszego miasta. Dzieci  były zachwycone przygotowaną prezentacją i smakiem polskich krówek, którymi je poczęstowałyśmy. Na pożegnanie zaprezentowano piosenki znane z konkursu Eurowizja Junior. Było nam bardzo miło, gdy jedna z uczennicy wystąpiła jako  Roksana Węgiel.

Gospodarze pokazali nam wszystko to, z czego słynie Andaluzja: piękne konie, bogatą architekturę, zapach kwitnących pomarańczy, pyszną kuchnię oraz flamenco.

Pełni wrażeń z niecierpliwością oczekujemy październikowej wizyty nauczycieli ze szkół partnerskich u nas.

SP 1 Międzyzdroje

Data dodania: 2018-10-26 15:22:04
Data edycji: 2020-03-03 23:06:44
Ilość wyświetleń: 1065

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Całe życie jest szkołą"

Jan Amos KomeńsKi
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej